Alla inlägg under januari 2016

Av christina niva - 8 januari 2016 15:10

2015...ja det gav en del positiva saker.

Kunde inte börja bättre än när jag med magont öppnade brevet från FK den där Januari dagen med en god vän vid min sida.

När jag öppnade och läste orden: " Du beviljas full sjukersättning" så strömmade tårarna nerför mina kinder.

så glad jag var att äntligen slippa kampen mot FK.

MEn bara för att jag fick genom det så betyder det inte att smärtan är borta...nädå...den har rasat som vanligt i min kropp detta år tillsammans med IBS...hjärtproblem och minnesrubbningar.

I Mars vart det en tur till veterinären med gumman...hon hade en överansträngd muskel i höger bakben.

med vila och medecin så blev hon bra skönt nog,.inte vill man att ens kära små ska ha ont.

redan den 5 mars så satt jag ute på balkongen med en kopp gott te och njöt.


sen i maj var det dags för en underdar dag på Stenrike raceway. En dag med folkrace och spänning och med underbara människor....och jädrans  Vädret var inte det bästa men kul var det.

så kom då sommaren....det blev härliga promenader med vovvarna i skogen...några tekoppar på balkongen med en god bok... och bara njuta av sommaren...umgås med några goda vänner.

ja sen var det dags för Selånger marknad..och i år var jag där med Linda och Nicklas. Det var en solig dag med en massa skratt och andra galenskaper.

Under sommaren passade vi även på att fira Lindas 30 års dag med fina presenter. Vi vart bjudna på en enormt god smörgåstårta och annat gott.


Sen kom ett enormt bakslag för mej....Hösttävling i Stavreviken närmade sej med stormsteg och jag såg fram emot den så mycket...men min dåliga hälsa satte stopp för mej den dagen. JAg var så ledsen och besviken över att jag missade det.

I oktober så fyllde jag och min vackra prinsessa år....hon fyllde sex år...och jag...nja det skiter vi i.

Vi bjöd våra närmaste vänner på lite fika.

nåväl....

sen så kom vi fram till första advent!

var på höstmarknad med fina vännerna Linda och Maud. Det var en regnig dag men vi hade trevligt och dagen avslutades på byns pizzeria.

sen kom helgerna...lucia.....jul och nyår....

det var ett händelserikt år och allt har jag inte skrivit hära.

Ett stort tack till ni nära vänner som finns där för mej i med och mot gång.

Nu vill jag och mina vovvar önska er alla fina ett fint 2016

       





Presentation


welcome to my place

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards