Alla inlägg under november 2015

Av christina niva - 1 november 2015 12:56

ny månad då....


jisses vad fort det går...vart fasen tar tiden vägen.

otroligt så fort det går.

sitter och tittar ut över den vackra höstdagen och avnjuter musiken från gårdagens Så mycket bättre.

helt fantastiskt.


denna helg har jag tänt ljus för de nära och kära man har misst.

en helg för eftertanke och att minnas de som gått från oss.

känns skönt att tända ljus och sitta en stund och minnas.


vovvarna verkar ha mysdag i dag i soffan....dom ligger och kurar...

mina små sötnosar....


funderar om jag ska göra dem sällskap en stund och kolla på

underbara filmen walk the line som handlar om Johnny Cash...en film jag verkligen älskar.

musiken i den är helt otrolig....en av de bästa filmer jag har sett.


ja sen väntar en härlig promenad med de fyrbenta i det härliga höstvädret.

härligt!


nu önksar jag er alla en underbar fortsättning på denna helg.


lev och må väl






Presentation


welcome to my place

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards